Tuesday, March 8, 2011

impian & angan2 = sama jak..;(

hermmmmm..huhuhu.. :(

*sad mode

ermm..lmk dh ku xblogging tok..bnyak cita ku mok share..bz bpa minggu tk..tk pn ttba ati mok taip benda kt ctok..huhu..xda org ngn share..actually ada, p xsemua yg terkeluar..p kt ctok pn sma juak lak..xlah terkeluar semua, xkedak tulis dlm diary..huhu..i miss my diary..but at least ku dapat luah balit lah rsa kekecewaan hati yang teramat sangat..rsa give up pn ada..huhu..xlamak gk ku mok abiz ngan diploma..huhu..diploma?? bagi ku xda makna diploma ya...nektok mun ijazah pn org mok ambik keja sebelah mata jak nanga, pa gk diploma..p at least ijazah ya tinggi gk dr diploma lah..ermmm..nang ada lah org tawar ku keja ngn stakat sijil diploma ya,p pa jak lah keja nya..just clerk..mun cmya bgus ku xpelu ambk diploma dlok..pkey jak sijil form.5 kan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
huhhh~puaz ati ku..yahhh...ermm..waaaaa...xda lah beza gilak..gk juak keja yg sma, cuma gaji lebih bapa ratus jak..pa jak lah! ku mun dpat mok gilak continue study lekak tok, bulan 9 lak..myb mok ambik kos lain, yg psti bukan OM! p ya lah..da bnda yang menghalang..my result??? no! layak bah aku! lebih dr layak..p da benda lain..bnyk hal mok difikir..bnda pertama, DUIT! kedua, ermmm..mun ku selfish, xda nok "kedua" ya..p pa kah daya..ku pn perlu sacrifice juak..demi utk diterima org "kedua"..myb terlalu muda ku mok fkr smua ya..p mun difikir dlm hati ku, ku pn xmok lamak2..p ya lah, ku trpaksa mengorbankan benda yang ku maok, impian ku slamatok mok ambik ijazah..dpt bangga gk ngn family, at least study ku tinggi gk..ermm..p kelak bk kata org, jangan trlalu berangan2 dlm idup tok..bkn sng mok dpt keja..ku tauk, ku sedar family ku bkn org berada gilak..ku mok gilak nnga family ku sng..p senang kh mun keja just pakey gaji diploma jak?? xmemadai ya bg ku..mun bena dr dlm ati ku lah..mun family ku dpt tunggu 3,4 taun gk mok tunggu ku dpt ijazah, knk nk lain ya xdpt..huhu..lmk glak kah ya?? msih muda bh kita tk..pa hal mok rushing gilak..p mun dfkir2 ku pn xmok lamak2..p bukan ngn cara tok..cara yg polah aku sntiasa down, rsa xpuaz ati, rsa mcm bnda ku maok xdpt ditunaikan sdangkan aku tauk ku dpt bah benda ya..p disebabkan org lain, benda ya semua musah..musnah berkecai..mun nya musnah, p ku xrasa frust, xhal..tk ku frust gilak2..ku rasa down yg teramat sangat..cuz ku tauk lak, ku kan down gilak2 mun nanga dak kwn ku dpt continue study cdak..p aku??? ermmm..*tears...knk ku rsa terkongkong?? yg teramat sangat..ku luar jak heppy...smua org nanga ku ska gilak tetak, p dlm ku spa nk tauk..wahhh..so lame ayat ya! :) *fake smile! huhu...waaaaa... :'( da ku terfikir mun ku let go jak "nya" ya, ku kan rsa sedih, p dlm msa yg sama aku kan rsa bebas! p ku xmok..xboleh! huhu..ku dilemma..yg teramat sangat..antara impian ku ngn kebahagiaan org..kenak aku xboleh plh my own decision arr??? salah kah pendapat aku?? salah kah aku rsa heppy ngn benda aku maok??? salah kah nya tunggu aku??? salah kah ku polah benda yg ku nang maok tanpa org fikir aku tok selfish??? salah kah aku mok ambik degree??? salah kah ku heppy???

*tears..

:'(

No comments:

Post a Comment