Wednesday, November 3, 2010

20s..=))))






3 nov 2010! it's my birthday..happy birthday too me! haha...smua pic atas ya hadiah dr my mun, dad n my sis..i love u all! muahhhh... ;))) btw, thanks also to all my friend nk wish birthday kt phone n fb shari2 tdik..hehe...glamer kejap asa nnga fb ku full ngn wishes..hehe..plg best pg tok tek, msa ku bukak mata alu nnga kt dressing table ku da a small box of perfume..=))..my mum hdiahkan ku perfume dr avon..trharu rsa hati ini..hehe..and my sis made a sweet little card specially for me n plg special ya, card ya nya plh by her self during class pg tdik..then my dad snyap2 g kdei bli kan ku wallet guess..nice..love it...so sweet kan my family..and ptg tdik i'm spend my day with my dear~ARTHUR~jln2 cam biasa..xda hdiah dr nya..p nya dh sngup tmankan aku time bday tok pn dah ckup..lbh dr ckup..gk pn nya dh spon ku pizza last monday..thanks my dear...mun diekotkan this friday mek 2 mok g dinner..p syg nya xpt stay kt my house this week..they got exam next week bah...what to do..huhu..pa2 pn this bday is the best, cuz i got a lot of suprise from my family..a lot of wishes from my friend..and i can spend my day with my dear one...thanks to everyone..muahh! =)))

No comments:

Post a Comment